Thursday, February 14, 2013

Lutkarska predstava za djevojčice!

Dragi moji ljubitelji Skitalica,
kao što vam je poznato
mi uvijek istražujemo šta nam je novo za raditi
i onda, jedan dan,
ideja o lutkama
nametnula se sama od sebe.

  
U ove zimske, hladne i uglavnom kišovite dane
malo je tih igara kojima
znatiželjnoj i zaigranoj djeci
možete da ispunite vrijeme.
Pošto zadnjih dana nismo mogli do pozorišta,
odlučili smo pozorište napraviti u kući.
I evo...
Upoznajte Lolu.

Kao i njene drugarice koje ćete u ovoj priči upoznati, Lola je krpena lutka.


Njaveća slabost su joj modni detalji i kozmetika i naprosto je luda za rumenilom.
I da...Lola se boji da spava sama, pa se tako često noću uvuče Katji u krevet.


Njena drugarica Zlatokosa, ili kako je od milja zovemo Zlata,
hrabra je princeza.


Ali pssssssssst, ona ne voli da to iko zna. 
Inače Zlata je avanturističkog duha i često se u kući izgubi,
ali na sreću tata je tu da spasi situaciju - baš svaki put.

A šta reći za Krasivu...

Krasivu sam inače uradila za sebe (nećemo to reći mojim curama)!


Vrlo je društvena i mnogo voli životinje.
Kao i Lola, 
prosto obožava sve što sija, a naročito šljokice u sjenilu.


Gotovo kao i mama koja ju je i stvorila.

Malom društvu pridružila se još jedna hrabra princeza.


Ariela naravno.
Djevojčice je obožavaju i uvijek je prepirka ko će prvi da se igra sa Arielom.


Međutim,
moj favorit je svakako Didi.


Sjećate se? Didi je Deksterova razigrana sestrica.

 

Mnogo joj slako stoji ova tirkizna haljinica, 
a primjećujete da je i ona
baš kao i vi
ljubitelj Skitalica
pa i sama nosi jedne!


Kako vam se čine ove naše lutkice?
Nama su unijele veliko veselje u kuću moram priznati...

Veliki pozdrav,

Cipelice S.!





2 comments:

Unknown said...

Posjetite moj blog, darovala sam vam malu blog nagradicu! :)

Unknown said...

Dobile smo Liebster nagradu, a mi smo je odlučili prosljediti Vama! Detalji i pitanja su na blogu! :)
http://majezmaje.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

Related Posts with Thumbnails