Sunday, October 17, 2010

Spavaća soba - makeover!

Evo nešto i za spavaću sobu . 
Napravite sami ovo uzglavlje za krevet.
Vrlo jednostavan projekat , možete to uraditi sami - mada je u društvu ipak ljepše ( nastojte da taj ko vam pravi društvo bude vičan u radu s bušilicama i ekserima).
Biće vam potrebna tanka spužva u rolni , platno po želji , tanka šperploča , deblji karton , ljepilo , rajsnegle , spretne ruke i jedan dan posla.
Kompletne instrukcije ćete naći na  allthingsthrifty.com


Prvo i najvažnije...
Oslobodite sebi prostor za rad , pregledajte instrukcije od počeka do kraja i vidite da li imate sve što vam treba.
Sretno!


Za one ne tako spretne evo  pojednostavljena verzija koju možete raditi za jedno veče .
Instrukcije ćete naći na hairtreasures.blogspot.com


Pozdrav!


2 comments:

Mare said...

zahvaljujući blogu mice torbice došla sam na ovaj blog:)......a baš sam razmišljala o promjeni i kemijanjima s mojim uzglavljem u spavaćoj sobi:)......super ideja,stavit ću ju u razmatranje:))))....
pozdrav iz rijeke:))....
m....

Cipelice Skitalice said...

Hvala puno Mare, drago mi je da svako po nešto nađe kod nas :) I meni je ova ideja super , ali nikako da uhvatim pomagača...
Pozdrav!!!

Related Posts with Thumbnails