Thursday, January 20, 2011

Baby rocker - posebna stolica za uspavljivanje beba


Predstavljam vam jednu posebnu stolicu tzv. baby rocker ili baby crib chair .
Uloga joj je više nego očigledna - služi za opuštanje roditelja i uspavljivanje beba.
Pronašla sam je sasvim slučajno tražeći rješenja za dječije krevetiće i na prvi pogled me osvojila.

Onterp duo rocker

A za sve mame koje noću moraju često ustajati bebama , 
pronašla sam slijedeće rješenje - baby bedside crib.


Vrlo zgodno , jednostavno , beba je kao u krevetu s vama - a nije . Krevetić joj je u visini vašeg. 
Možete joj se približiti a da ne ustajete iz kreveta , ne morate brinuti da ćete je možda prignječiti ili da će se naviknuti da spava s vama  .
Ona se osjeća sigurno , a i vi se možete opustiti .
Vrlo jednostavno za napraviti , ne zauzima mnogo prostora a postoji i u sklopivoj verziji koja  
ovdje izgleda ovako ...


Pozdrav i ugodan san žele vam 
Cipelice S.


2 comments:

Sandra Z said...

Kako je dobroooo! Da mi to bilo onda, davno .... Samo za ovu prvu stvarčicu nisam sigurna da li bi zaspala prva ja ili beba :)) Lijep pozdrav

Bebi Cipelice handmade by Cipelice Skitalice said...

Eh da, jesi vidjela kako su neke mame sretne :), uspavaš bebu za tili čas!Pozdrav

Related Posts with Thumbnails