Thursday, January 13, 2011

Rudolf je dobio duštvo!

Pozdrav ljubiteljima skitalica!
Znate našeg simpatičnog Rudolfa ...


E pa dragi moji , prateći rad naše prekrasne koleginice MICE koja uvijek nastoji da njene mica-mace imaju dobro društvo , shvatili smo da je naš omiljeni irvas usamljen .
Tako mu se pridružila ova irvasica ...


Nasmijana , trendy sa malo maskare , napuderisani nosom  i mašnicom .
Vi joj dajte ime ( možete ga ostaviti u komentarima ) , 
a radove moje prekrasne , vedre i nadasve vrijedne koleginice Mice možete vidjeti još OVDJE i OVDJE .
Puno vas pozdravljaju ,
Cipelice S.


3 comments:

Anonymous said...

Preslatko je !!!!
Jako mi se sviđa i Rudolf i njegova prijateljica (valjda je samo prijateljica) Irvasica...:))))

MICE TORBICE said...

Ja stvarno nemam riječi...Postala sam totalka GLAVNA FACA ,i sada sam umišljena do besvjesti....:)
Rudolf je neodoljiv pa me zanima kako će ga osvojiti ova napudrana slatkica Rudolfina????!!!

Bebi Cipelice handmade by Cipelice Skitalice said...

Joooj,
hvala vam na ovim divnim komentarima !Pozdrav za Andreu i Micu !

Related Posts with Thumbnails