Wednesday, September 1, 2010

Nešto staro ali na novi način


Nikada , ali nikada u životu nisam pomišljala na to da naučim heklati ili tzv. crochet  . Uvijek me je to podsjećalo na one podmetače i stoljnjake u kućama domaćica izložene gdje god da se okrenete - na TV-u , garniturama za sjedenje , tacnama itd. Ali eto , kako to često u životu i bude - promijenila sam mišljenje.Daleko od toga da imam ambicije da naučim da radim te pomenute stoljnjake...ne!Ostaću na tome da naučim raditi nakit .Prekrasan je i naravno unikatan. Možete ga raditi koncem ili žicom.
Posebno mi se dopadaju naušnice , ogrlice i broševi ( ko danas nosi broš ? ).Evo npr. 

















Kao pomoć pri izradi ove vrste nakita mogu poslužiti slijedeći tutoriali :
A ovo je nešto za moju baku .... ako stigne da mi napravi jedno ovakvo toplo , malo ćebe ...

Pozdrav!

No comments:

Related Posts with Thumbnails