Monday, September 13, 2010

Stiže nam zima...Ili mi se čini

Poslednjih nedelju ,dvije imam osjećaj da mi ništa ne ide od ruke - nešto počnem pa nikako da do kraja završim kako treba ...od najobičnijih makarona pa do cipelica. Pa sve ponovo , ponovo....
Razmišljam nešto, pa  i ljeto se izmaknu nekako prebrzo.Puno kiše ili vrućine nesnosne . Pa nam 20 dana ne radi lift ( nas koji smo na 5. spratu s dvoje sitne djece to onesposobi načisto ) i  eto, osvrnuh se a ljeto prošlo . 
Nema veze , radovaćemo se prvim pahuljama ...Djeca ih obožavaju.
Ipak , uz svu ovu melanholiju uspjela sam da napravim dva nova para cipelica.

Prve cipelice za jednu malu jednomjesečnu bebicu u Švedskoj . Napravljene su od debelog vunenog štofa , postavljene materijalom od čistog pamuka i ukrašene biserom , svjetlucavim perlama i bijelim cvijetom sa puno latica načinjenog od pamučnog konca. 
Prekrasne su...Zar ne?





Evo i jedne cipelice za moju Katju...Od svjetlucavog teksas platna , s pamučnom postavom i velikim bijelim cvijetom sa pregršt slojeva , ukrašenog velikim svjetlucavim perlama veselih boja.Ove cipelice su moj favorit , čini mi se...






Šta vi mislite?
Pozdrav !








2 comments:

Unknown said...

Ma preslatke su zaista!
A mama svedske bebice se pravo odusevila kad ih je vidjela! Kaze: zar to postoji? :-)

Bebi Cipelice handmade by Cipelice Skitalice said...

Heeej, baš mi je drago da joj se sviđaju!Pošaljite nam sličicu, neka je stavi na našu Facebook stranicu.Pozdrav!

Related Posts with Thumbnails