Tuesday, September 14, 2010

Uspjeli smo....

Ovi dosadni kišni dani ipak su doveli do rezultata!
Natjerala sam se , konačno , da sjedim mirno ispred komjutera i odgledam do kraja i ujedno i isprobam neke od Crochet tutoriala koje tako besmisleno pohranjujem ....
Pokušala sam koristeći  Teresine instrukcije da napravim kapicu za moju Katju.
Na žalost , konac koji sam koristila nije bio adekvatan pa mi je kapica ispala premala , za novorođenče.
Ovo je ogroman uspjeh za mene , s obzirom da ja nisam pozata kao previše strpljiva , a kapica se radi ponavljajući uvijek isti dosadni krug...
Naravno,morala sam je ukrasiti pa je dobila nice personal touch...
Ima par greškica , ali je ova shema toliko jednostavna i zahvalna da - i ako se desi greška , jedva da se i primjeti!
Hvala Teresa...mislim da ću pokušati ponovo ali sa novim koncem.
S obzirom da u okolini nema ni jedna tek rođena curica , kapicu ćemo pokloniti ovoj lutki sa fotografije...
Mada nisam sigurna da će joj baš dugo trajati , vjerovatno sve do trena kad je Eli ugleda čim stigne kući iz vrtića!


Evo i par linkova inspirativne dječije garderobe , za one koji imaju malo više vremena ...
Pozdrav!

No comments:

Related Posts with Thumbnails